Dag 3 en dag 4, vliegen en quad rijden - Reisverslag uit Oost-Londen, Zuid-Afrika van Bert en Christine Berg - WaarBenJij.nu Dag 3 en dag 4, vliegen en quad rijden - Reisverslag uit Oost-Londen, Zuid-Afrika van Bert en Christine Berg - WaarBenJij.nu

Dag 3 en dag 4, vliegen en quad rijden

Blijf op de hoogte en volg Bert en Christine

21 Oktober 2012 | Zuid-Afrika, Oost-Londen

Gistermorgen op tijd opgestaan en na het ontbijt vertrokken naar de luchthaven in Johannesburg. We vertrokken met stralend mooi weer en anderhalf uur later landden we in East London in een troosteloze, druilerige, natte stad. In het hotel hebben we wat sandwiches gegeten en daarna zijn we naar het hockeyveld gereden, waar in de stromende regen een wedstrijd tegen het plaatselijke veteranenteam is gespeeld. Volkomen doorweekt werden we afgedroogd met 6-2. Na afloop werden we uitgenodigd voor een braai in de hockeykantine waar het erg gezellig was en de drank rijkelijk vloeide. Tussen alle mannen hield Bianca zich goed staande, totdat ze gevloerd werd door de keeper. Omdat ze het sportief opvatte werd ze uitgeroepen tot "man of the match", compleet met trofee. Weer in stromende regen terug naar het hotel en daar met een deel van de groep doorgezakt. Vanmorgen was het eerst bewolkt, maar al snel brak de zon door en werd het uiteindelijk een stralend mooie dag. We zijn naar de Oost Kaap gereden waar we een game drive (safari) op quads gereden hebben. Waanzinnig, spectaculair om op quads tussen de giraffen, zebra's, herten, springbokken, antilopes, struisvogels, gnoes en nog veel meer door te rijden. Daarbij heeft het hier de afgelopen twee weken vreselijk geregend, waren er overstromingen en zware stormen waardoor het terrein nat was en er veel diepe waterplassen stonden, waar we doorheen konden crossen. Bianca viel nog een keer om met de quad, gelukkig kon ze er snel afspringen. We hebben heel veel foto's gemaakt, maar het lukt niet om ze up te loaden.. We blijven het proberen

• 23 Oktober 2012 - 07:53

Patric:

Ha Christine en de rest van de familie,

Veel pleIer met de rest v/d trip. Hopelijk droogt het nog een beetje op als jullie verder naar het zuidwesten trekken.

Gr.
    Patric

Bert en Christine

Naast diverse reizen minder ver weg (Turkije, Kreta, Italië), zijn we ook liefhebbers van verre reizen. Cultuur proeven, kennismaken met de lokale bewoners, vergapen aan de natuur op verre bestemmingen, etc. zoals Curacao, Aruba en Zuid-Afrika. Daarbij is Zuid-Afrika het meest bijzondere, mooie en gastvrije land waar we ooit geweest zijn.

Actief sinds 08 Okt. 2012