dag 1 - 14 okt 2016 - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Bert en Christine Berg - WaarBenJij.nu dag 1 - 14 okt 2016 - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Bert en Christine Berg - WaarBenJij.nu

dag 1 - 14 okt 2016

Blijf op de hoogte en volg Bert en Christine

14 Oktober 2016 | Nederland, Schiphol

Zo, ingecheckt voor de vlucht naar O.R. Tambo, Johannesburg. Om 18.00 vliegen we naar Doha in Qatar voor een overstap op de vliegreis naar Zuid-Afrika. Morgenochtend om 09.50 uur landen we in Johannesburg. Met een aantal personen van de groep reizen we verder in een Toyota-busje naar het eerste hotel, Melrose Place, www.melroseplace.co.za. Morgenavond staat de eerste hockeywedstrijd al op het programma bij The Wanderers. Daarna zijn we uitgenodigd voor een traditionele "braai", de Zuid-Afrikaanse barbeque bij Tom's Backpackers in Hennopsriver. De weerberichten voorspellen veel goeds, droog en lekker warm weer. Alhoewel het zondag in het Krugerpark 42

• 14 Oktober 2016 - 20:24

Wout:

Hartstikke leuk zo'n verslag!! Volhouden met opstellen en sturen a.u.b. Heb je het volgehouden tot de eerste rookstop? Veel plezier en doe de groeten aan Onno.

Bert en Christine

Naast diverse reizen minder ver weg (Turkije, Kreta, Italië), zijn we ook liefhebbers van verre reizen. Cultuur proeven, kennismaken met de lokale bewoners, vergapen aan de natuur op verre bestemmingen, etc. zoals Curacao, Aruba en Zuid-Afrika. Daarbij is Zuid-Afrika het meest bijzondere, mooie en gastvrije land waar we ooit geweest zijn.

Actief sinds 08 Okt. 2012