Vertrek - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van Bert en Christine Berg - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van Bert en Christine Berg - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Christine

Blijf op de hoogte en volg Bert en Christine

17 Oktober 2012 | Nederland, Heerenveen

Het is zover! Vanavond om 20.45 uur vliegen we via Parijs, naar Johannesburg, waar we morgen om 10.00 uur zullen landen. Wel leuk, we vliegen met een A380, het grootste passagiersvliegtuig ter wereld...
Zometeen nog de koffers inpakken, huis stofzuigen en de honden naar de oppas brengen en dan "is ons gereed vir die avontuur"!
Zodra we in Zuid-Afrika weer kunnen inloggen op Internet zullen we een volgend verslag plaatsen.

• 17 Oktober 2012 - 18:36

Hallo familie . Welkom in Johannusburg. Hoop op een goed verlopen vlucht ondanks de 11 uur vliegtijd.
    Fijne dagen tot lees.
    Margreet en Henk

• 17 Oktober 2012 - 21:11

Sandra:

Hallo lieve mensen, ik wens jullie een goede reis en vooral heel veel plezier daar.
    Xx

• 18 Oktober 2012 - 01:02

Herman En Ineke Van Den Berg:

Lieve familie!!

Heel veel plezier! Kan niet anders dan dat jullie een waanzinnige mooie en avontuurlijke tijd tegemoet gaan. We "reizen" op afstand met jullie mee. Geniet er van!

Liefs, HIHA

Bert en Christine

Naast diverse reizen minder ver weg (Turkije, Kreta, Italië), zijn we ook liefhebbers van verre reizen. Cultuur proeven, kennismaken met de lokale bewoners, vergapen aan de natuur op verre bestemmingen, etc. zoals Curacao, Aruba en Zuid-Afrika. Daarbij is Zuid-Afrika het meest bijzondere, mooie en gastvrije land waar we ooit geweest zijn.

Actief sinds 08 Okt. 2012